ZANNI, LORENZO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 13.991
NA - Nord America 8.503
AS - Asia 4.681
SA - Sud America 695
AF - Africa 150
OC - Oceania 50
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 11
Totale 28.081
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 8.376
IT - Italia 4.527
GB - Regno Unito 3.316
CN - Cina 1.864
RU - Federazione Russa 1.550
SG - Singapore 1.385
IE - Irlanda 1.280
UA - Ucraina 737
SE - Svezia 703
FR - Francia 669
BR - Brasile 579
DE - Germania 455
HK - Hong Kong 385
VN - Vietnam 321
KR - Corea 260
FI - Finlandia 246
ES - Italia 157
IN - India 102
NL - Olanda 70
CA - Canada 65
CI - Costa d'Avorio 65
BD - Bangladesh 56
JP - Giappone 52
TR - Turchia 50
BE - Belgio 47
AU - Australia 44
AR - Argentina 42
PL - Polonia 37
MX - Messico 35
ZA - Sudafrica 35
ID - Indonesia 30
AT - Austria 26
EE - Estonia 24
CH - Svizzera 20
IR - Iran 18
PK - Pakistan 18
PT - Portogallo 18
IQ - Iraq 16
RO - Romania 15
CO - Colombia 14
VE - Venezuela 14
IL - Israele 12
TW - Taiwan 12
CZ - Repubblica Ceca 11
EC - Ecuador 11
KZ - Kazakistan 11
LT - Lituania 11
PE - Perù 11
UZ - Uzbekistan 11
AE - Emirati Arabi Uniti 10
EG - Egitto 10
EU - Europa 10
GR - Grecia 10
JO - Giordania 10
PY - Paraguay 10
SA - Arabia Saudita 10
BA - Bosnia-Erzegovina 8
HR - Croazia 8
MY - Malesia 8
PA - Panama 8
TN - Tunisia 8
KG - Kirghizistan 7
MA - Marocco 7
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 7
CL - Cile 6
HU - Ungheria 6
JM - Giamaica 6
KE - Kenya 6
NO - Norvegia 6
NZ - Nuova Zelanda 6
RS - Serbia 6
TH - Thailandia 6
BG - Bulgaria 5
ET - Etiopia 5
LV - Lettonia 5
CR - Costa Rica 4
LB - Libano 4
PH - Filippine 4
UY - Uruguay 4
AL - Albania 3
AZ - Azerbaigian 3
BO - Bolivia 3
CD - Congo 3
DZ - Algeria 3
NG - Nigeria 3
BN - Brunei Darussalam 2
CY - Cipro 2
DK - Danimarca 2
GE - Georgia 2
HN - Honduras 2
IM - Isola di Man 2
NI - Nicaragua 2
PS - Palestinian Territory 2
QA - Qatar 2
SI - Slovenia 2
TT - Trinidad e Tobago 2
ZW - Zimbabwe 2
AM - Armenia 1
BH - Bahrain 1
BZ - Belize 1
Totale 28.068
Città #
Southend 2.855
Dublin 1.253
Dallas 1.194
Chandler 843
Singapore 796
Siena 698
Ashburn 687
Jacksonville 611
Fairfield 529
Beijing 510
Moscow 376
Hong Kong 371
Florence 347
Milan 320
Wilmington 304
Santa Clara 303
Rome 299
Princeton 281
Hefei 269
Houston 256
Woodbridge 256
Seoul 242
Lancaster 230
Nanjing 217
Dong Ket 186
Ann Arbor 185
Seattle 173
Cambridge 166
Los Angeles 123
Helsinki 121
Boardman 114
Rufina 98
San Mateo 97
Málaga 95
Nanchang 72
Buffalo 65
Naples 65
The Dalles 64
Abidjan 60
Arezzo 55
Council Bluffs 54
Shenyang 51
Bari 47
New York 47
São Paulo 47
Strasbourg 46
Ho Chi Minh City 45
Shanghai 45
Dearborn 43
Sesto Fiorentino 42
Hebei 38
Brussels 36
Redondo Beach 36
Menlo Park 35
Redwood City 34
Verona 34
Guangzhou 33
Munich 33
San Francisco 33
Tianjin 33
San Diego 32
Changsha 31
Tokyo 30
Bologna 29
Kunming 29
Parma 28
Bengaluru 27
Hanoi 27
Prato 27
Chiusi 26
Jiaxing 26
Pisa 26
Toronto 26
Borgo San Lorenzo 25
Jinan 25
Turin 25
Düsseldorf 24
Paris 24
Columbus 23
Genoa 23
Padova 22
Palermo 22
Siano 22
Zhengzhou 22
Norwalk 21
Venice 21
Warsaw 21
Boston 20
Johannesburg 20
Melbourne 20
Belo Horizonte 19
Brescia 19
Hangzhou 19
London 19
Montreal 19
Venezia 19
Anguillara Sabazia 18
Chicago 18
Falls Church 18
Tallinn 18
Totale 17.528
Nome #
Modelli di business e sostenibilità: un’analisi nel settore vino italiano 535
Indagine sulle strategie di innovazione nel settore cosmetico in Italia 419
Does social media usage affect online purchasing intention for wine? The moderating role of subjective and objective knowledge 394
The virtuous cycle of stakeholder engagement in developing a sustainability culture: Salcheto winery 363
I nuovi imprenditori internazionali italiani. L'esperienza delle imprese nate globali e dell’imprenditoria etnica nei distretti industriali italiani 342
Managing founder‑based brand identity during succession 315
Social Capital and Innovation in a Life Science Cluster: The Role of Proximity and Family Involvement 306
Le Scienze della Vita in Toscana. Il governo istituzionale e imprenditoriale dei processi di sviluppo 293
Branding your identity online! The importance of the family dimension for Italian family wine businesses’ foreign turnover 282
Chinese Immigrants Socio-Economic Enclave in an Italian Industrial District: the case of Prato 281
The role of organizational capabilities in attaining corporate sustainability practices and economic performance: Evidence from Italian wine industry 273
Determinants of business model innovation: the role of proximity and technology adoption 273
Marketing e Start-up (High-Tech): una rassegna della letteratura e possibile agenda di ricerca 273
Distretti industriali e imprese artigiane tra continuità e cambiamento: i casi di Prato e di Empoli 270
I modelli di business e le implicazioni culturali della “rivoluzione 4.0”: primi spunti di riflessione 270
Does being “greener” pay? Bridging the gap between “green” technology orientation and firms’ growth 267
Consumer touch points and cognitive proximity. Missing from millennials 262
One country, multiple country-related effects: An international comparative analysis among emerging countries on Italian fashion products 262
Firm capabilities, business model design and performance of SMEs 257
BUSINESS MODEL CHARACTERISTICS AND EVOLUTION: THE CASE OF HIGH-TECH FIRMS FOR CULTURAL GOODS 255
Business model shifts: a case study on firms that apply hightechnology to cultural goods 252
Measuring the relationship between marketing assets, intellectual capital and firm performance 248
Place branding-exploring knowledge and positioning choices across national boundaries: The case of an Italian superbrand wine 248
From firm’s brand identity to cluster’s brand identity. A web-based analysis on Tuscan wineries 247
Analisi dei modelli di business e delle performance economiche 247
Il ruolo dei social media nel rapporto tra Millennials e sostenibilità ambientale del settore vitivinicolo 246
Le formule imprenditoriali nel settore moda: caratteri strutturali e strategie competitive delle imprese protagoniste 245
Strategie emergenti nel business vitivinicolo: un’analisi comparata tra Italia e Australia 239
Does brand market value affect consumer perception of brand origin in the purchasing process? The case of Tuscan wines 233
Managing resources and innovation inside the industry (Industrial) 4.0 Revolution: The role of Supply Chain 229
Comportamenti di ricerca e innovazione nei distretti industriali: gli attori del cambiamento e l’accesso a “conoscenze distanti" 227
Consumer touch points e prossimità cognitiva: uno, nessuno e centomila millennials 227
Chinese Entrepreneurial Model: an empirical investigation on Prato Industrial District 226
Distretti industriali e nuovi scenari competitivi: l’esperienza del distretto orafo aretino 226
Brand identity e comunicazione on-line. Un’analisi sulle imprese viti-vinicole toscane 225
I comportamenti imprenditoriali nel distretto aretino tra passato e futuro 222
From Individual Consumption to Venture Development: the Role of Domain Passion in the Videogame Industry 222
Balancing business model design for manufacturers and subcontractors. The moderating role of family ownership 220
Leading firms and wine clusters: understanding the evolution of the Tuscan wine industry through an international comparative analysis 219
Italian SME International Strategies: state of the art and some empirical evidences 215
Industria 4.0 nel settore pelle-cuoio-calzature: prime evidenze empiriche in Toscana 215
Le reti di impresa. Una guida operativa per l'avvio di partnership imprenditoriali 212
Characteristics and Business Models of the Italian Cosmetics Industry:An Exploratory Analysis 212
The actors’ role in industrial districts facing the challenge of technologies 4.0 between absorption and dissemination 211
Social media e propensione all’acquisto on-line: il ruolo di moderazione della conoscenza 211
Business Models and Sustainability: an analysis of value creation in Italian wineries 210
Alta tecnologia e terziario avanzato: dinamiche evolutive dell’imprenditorialità in Toscana 209
L'impatto di Industria 4.0 nelle piccole e medie imprese toscane: primi risultati di ricerca 209
Approaches of Italian Gold Firms to Marketing in the U.S.A. - A comparative study 206
Capacità interne, relazioni esterne e performance in un cluster emergente: un’analisi empirica nel settore Life Sciences 206
Country of origin, brand image and retail management for the exploitation of “Made in Italy” in China 200
Business Model Innovation: the role of internal and external drivers 197
Turismo e vino: strategie emergenti tra logica di impresa e logica di territorio 196
The impact of country image and country-of-origin on the willingness to pay a premium price for fashion products: a cross-national analysis on developing countries 196
Millennial Generation and Environmental Sustainability: The Role of Social Media in the Consumer Purchasing Behavior for Wine 196
Modelli imprenditoriali e strategie di marketing: Miniconf e Monnalisa 193
Editorial: "Crises and resilience in family firms" 190
Knowledge and resource provision for managing family succession: evidences in Italian clusters 189
Dinamiche evolutive e implicazioni di policy a livello di distretti tecnologici regionali: Distretto tecnologico regionale Scienze della Vita 189
Imprenditorialità e territorio. Evoluzione dei modelli imprenditoriali e delle strategie di localizzazioen delle imprese industriali 188
The role of actors in interactions between “innovation ecosystems”: drivers and implications 185
The influence of online and offline brand trust on consumer buying intention 185
Alta tecnologia e terziario avanzato: una rappresentazione delle traiettorie evolutive neo-industriali delle imprese toscane 180
Modelli di business e strategie di marketing nelle medie imprese. La gestione della crisi tra continuità e cambiamento 179
Medium-size enterprises and Industrial Districts. An Exploratory Study 177
I choose my business model! A cross-national analysis of business model choice in family firms 177
Marketing in the Wine Business: Present Challenges and Future Developments 177
Il ruolo della variabile ecologico-ambientale nelle strategie di sviluppo delle imprese industriali: alcune riflessioni sulla realtà italiana 176
Consumer wine perceptions in the Brand Origin framework: the role of product market value 176
L'evoluzione 4.0 sotto il profilo settoriale e primi cenni sui rapporti di filiera 174
Considerazioni conclusive 172
Going crazy for reviewing: The drivers spreading eWoM 170
Le imprese dell'artigianato artistico e tradizionale in Toscana 169
Willingness to Pay for a Regional Wine Brand 169
Italian and Indian gold and jewelry SMEs, marketing practices in the USA: a comparative case study 168
La gestione del patrimonio archeologico tra passato e futuro: la valutazione del "Progetto Etruschi" 167
No need to choose between innovation and internationalization: when pursuing two strategies at a time leads to firm superior performance 167
Obiettivi e struttura del rapporto 165
Blending “hard” and “soft” TQM for academic excellence: the University of Siena experience in the field of Life Sciences 164
Enterprising families and distinctive familiness. Family business and transgenerational value creation in Tuscany 163
Ehhancing Competitive Advantage Overtime – The Case of the Italian Fashion Industry 162
Moving from Typical Products to Food Related Services: the Slow Food Case as a New Business Paradigm 162
L'evoluzione 4.0 sotto il profilo settoriale e primi cenni sui rapporti di filiera: Chimico-farmaceutico 162
LE GRANDI IMPRESE IN TOSCANA FRA LEADER LOCALI E GLOBAL PLAYER 160
In or Out? Exploration Patterns and Innovation Performance in Family Firms from an Italian Life Science Cluster 160
Pure or Hybrid? The impact of business model design on SMEs internationalization performance 160
Explaining firms’ performance through the resources and capabilities allocation in strategic groups: The Case of Italy’s Cosmetic Sector 160
Da materiale di scarto a mattone: il caso Catalyst 160
Exploring the attitude towards the adoption of a sustainable diet: a cross-country comparison 160
Le imprese farmaceutiche operanti in Toscana: caratteri strutturali e recenti dinamiche competitive 158
Scienza, imprese, territorio. Un'analisi degli attori e delle sinergie locali per lo sviluppo del distretto toscano delle scienze della vita 158
CAPABILITIES ALLOCATION AND STRATEGIC CHOICES. THE CASE OF ITALY’S COSMETIC SECTOR 158
Inbound, Outbound or Coupled? When being a family firm leads to higher innovativeness 157
Il ruolo dei finanziamenti agevolati per lo sviluppo delle piccole e medie imprese. 155
Innovazione e conoscenza nelle imprese distrettuali: traiettorie evolutive del Made in Italy alla luce dell’esperienza aretina 154
Online buying intentions of wine consumers: the role of knowledge and social media 154
Small & Medium gold and fashion enterprises (SMEs) in Arezzo, Italy: competitive challenges and strategic implications 153
Vino, archeologia e territorio.: quale possibile strategia di valorizzazione economica? 152
La globalizzazione come opportunità 152
Managing succession in family business: successful lessons from long lasting wineries in Tuscany 151
Totale 21.498
Categoria #
all - tutte 76.307
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Totale 76.307


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20212.115 0 0 0 0 0 288 106 414 406 290 265 346
2021/20222.669 151 199 204 273 195 101 125 160 150 321 233 557
2022/20233.284 219 222 375 440 298 583 76 331 344 177 139 80
2023/20242.799 109 103 193 253 143 506 695 200 28 157 171 241
2024/20254.292 199 291 371 271 432 216 119 228 341 227 499 1.098
2025/20265.676 784 1.267 1.018 875 1.641 91 0 0 0 0 0 0
Totale 28.513