more than 1000 Italian wineries interviewed. An analysis of their approach and investments on susteanibility has been done
Zanni, L., Pucci, T. (2014). Business Models and Sustainability: an analysis of value creation in Italian wineries. In First Report on Sustainable Winegrowing. Towards EXPO 2015 (pp. 62-90). Roma : Gambero Rosso.
Business Models and Sustainability: an analysis of value creation in Italian wineries
ZANNI, LORENZO;PUCCI, TOMMASO
2014-01-01
Abstract
more than 1000 Italian wineries interviewed. An analysis of their approach and investments on susteanibility has been doneFile in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
First Report on Sustainable Winegrowing.pdf
non disponibili
Licenza:
NON PUBBLICO - Accesso privato/ristretto
Dimensione
1.7 MB
Formato
Adobe PDF
|
1.7 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri Richiedi una copia |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/11365/48481
Attenzione
Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo