Pucci, T., Casprini, E., Guercini, S., Zanni, L. (2015). The impact of country image and country-of-origin on the willingness to pay a premium price for fashion products: a cross-national analysis on developing countries. In Innovation, Entrepreneurship and Sustainable Value Chain in Dynamic Environment. 8th Annual Conference of EuroMed Academy of Business (pp.2139-2140). Nicosia : EuromedPress.
The impact of country image and country-of-origin on the willingness to pay a premium price for fashion products: a cross-national analysis on developing countries
Pucci, Tommaso;Casprini, Elena;Zanni, Lorenzo
2015-01-01
File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Euromed 2015.pdf
accesso aperto
Tipologia:
PDF editoriale
Licenza:
PUBBLICO - Pubblico con Copyright
Dimensione
642.86 kB
Formato
Adobe PDF
|
642.86 kB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/11365/979987