Giampaolo, M., Fabbri, L., Ranieri, M. (2021). Designing problem-based learning for blended programs: the collaboration among practitioners and researchers. In Transforming PBL through hybrid learning models: timely challenges and answers in a (post)-pandemic perspective and beyond (pp.454-458). Aalborg : Aalborg University Press.
Designing problem-based learning for blended programs: the collaboration among practitioners and researchers
Giampaolo, Mario;Fabbri, Loretta;Ranieri, Maria
2021-01-01
File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
PBL_2021 giampaolo fabbri ranieri_compressed.pdf
accesso aperto
Tipologia:
PDF editoriale
Licenza:
Creative commons
Dimensione
7.4 MB
Formato
Adobe PDF
|
7.4 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/11365/1152248