REINA, LORENZO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 139
AS - Asia 134
NA - Nord America 104
SA - Sud America 24
AF - Africa 5
Totale 406
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 94
RU - Federazione Russa 64
SG - Singapore 52
IT - Italia 46
CN - Cina 30
BR - Brasile 21
HK - Hong Kong 15
KR - Corea 14
NL - Olanda 8
VN - Vietnam 7
IN - India 6
MX - Messico 6
GB - Regno Unito 5
AT - Austria 4
PL - Polonia 4
SE - Svezia 4
TR - Turchia 4
AR - Argentina 3
ZA - Sudafrica 3
CA - Canada 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
CI - Costa d'Avorio 1
ES - Italia 1
FR - Francia 1
HN - Honduras 1
ID - Indonesia 1
IE - Irlanda 1
IL - Israele 1
IR - Iran 1
JP - Giappone 1
MA - Marocco 1
PH - Filippine 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UA - Ucraina 1
Totale 406
Città #
Singapore 37
Moscow 21
Hefei 18
Dallas 17
Florence 15
Hong Kong 15
Seoul 14
Milan 13
Santa Clara 10
Amsterdam 8
Ashburn 7
Bologna 7
Brooklyn 6
New York 6
Houston 5
Los Angeles 5
Mexico City 5
Beijing 4
Orem 4
Stockholm 4
Bengaluru 3
Hanoi 3
Vienna 3
Warsaw 3
Ankara 2
Belo Horizonte 2
Brasília 2
Chicago 2
Denver 2
Johannesburg 2
London 2
Modena 2
Phoenix 2
Radicondoli 2
São Paulo 2
Abidjan 1
Betim 1
Buffalo 1
Bình Dương 1
Cachoeiro de Itapemirim 1
Catania 1
Charleston 1
Chennai 1
Contagem 1
Córdoba 1
Dublin 1
Falls Church 1
Florianópolis 1
Haifa 1
Ho Chi Minh City 1
Hyderabad 1
Jakarta 1
Jardinópolis 1
José C. Paz 1
Kayapınar 1
Kenitra 1
Manaus 1
Manila 1
Monclova 1
Montreal 1
New Bern 1
Nottingham 1
Osasco 1
Parkville 1
Patna 1
Petrolina 1
Petrópolis 1
Pinhais 1
Prato 1
Providence 1
Recife 1
Redondo Beach 1
Rio de Janeiro 1
San Fernando 1
San Francisco 1
Siena 1
Skokie 1
Tegucigalpa 1
Tehran 1
Thái Bình 1
Thái Nguyên 1
Timon 1
Tokyo 1
Toronto 1
Turvo 1
Uzhhorod 1
Villa José León Suárez 1
Votuporanga 1
Vredenburg 1
Totale 309
Nome #
Towards a muon collider 122
The teachers’ word: evaluating UX assessment tools for interactions between children with different cognitive abilities and playful technologies 112
Erratum: Towards a muon collider (The European Physical Journal C, (2023), 83, 9, (864), 10.1140/epjc/s10052-023-11889-x) 108
The influence of framing, domain and task type on trust in AI 43
Teachers’ evaluation of tools for assessing the usability of technology designed for children with autism 36
Totale 421
Categoria #
all - tutte 1.513
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.513


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2024/2025102 27 3 16 3 8 5 0 2 6 3 5 24
2025/2026319 45 57 30 84 100 3 0 0 0 0 0 0
Totale 421