Description of pedagogic implications of Tandem interaction, a semi-formal pedagogic practice, based on analysis using conversational analytic techniques of a corpus of audio and video-taped Tamdem interactions between Italian and UK Erasmus exchange students.
Anderson, L.J. (2002). Autonomy in action: Self-regulation and reflectivity in Tandem conversational exchanges. In L'apprendimento autonomo delle lingue straniere: filosofia e attuazione nell'università italiana (pp. 157-167). SOVERIA MANNELLI (CZ) : Rubbettino Editore.
Autonomy in action: Self-regulation and reflectivity in Tandem conversational exchanges
ANDERSON, LAURIE JANE
2002-01-01
Abstract
Description of pedagogic implications of Tandem interaction, a semi-formal pedagogic practice, based on analysis using conversational analytic techniques of a corpus of audio and video-taped Tamdem interactions between Italian and UK Erasmus exchange students.File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/11365/13107
Attenzione
Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo