DE DOMINI, PIERO
DE DOMINI, PIERO
Dipartimento di Scienze della Formazione, Scienze Umane e della Comunicazione Interculturale
Mostra
records
Risultati 1 - 3 di 3 (tempo di esecuzione: 0.0 secondi).
Friendship as predictor of adjustment following a trasition to formal academic instruction and evaluation
2005-01-01 Tomada, G; Schneider, B. H.; DE DOMINI, Piero; Greeman, H; Fonzi, A.
Se sei aggressivo puoi essere bravo a scuola? La valutazione scolastica come costruzione sociale.
2008-01-01 Tomada, G; Pinto, G; DE DOMINI, Piero
Social support as a predictor of school bonding and academic motivation following the transition to italian middle school
2008-01-01 SCHNEIDER B., H; Tomada, G; Normand, S; Tonci, E; DE DOMINI, Piero
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File | Abstract |
---|---|---|---|---|
Friendship as predictor of adjustment following a trasition to formal academic instruction and evaluation | 1-gen-2005 | Tomada, G; Schneider, B. H.; DE DOMINI, Piero; Greeman, H; Fonzi, A. | - | |
Se sei aggressivo puoi essere bravo a scuola? La valutazione scolastica come costruzione sociale. | 1-gen-2008 | Tomada, G; Pinto, G; DE DOMINI, Piero | - | |
Social support as a predictor of school bonding and academic motivation following the transition to italian middle school | 1-gen-2008 | SCHNEIDER B., H; Tomada, G; Normand, S; Tonci, E; DE DOMINI, Piero | - |