Faraoni, Monica

Faraoni, Monica  

Dipartimento di Studi Aziendali e Giuridici  

Mostra records
Risultati 1 - 4 di 4 (tempo di esecuzione: 0.0 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File Abstract
Branding your identity online! The importance of the family dimension for Italian family wine businesses’ foreign turnover 1-gen-2020 Faraoni, Monica; Devigili, Matteo; Casprini, Elena; Pucci, Tommaso; Zanni, Lorenzo -
Does brand market value affect consumer perception of brand origin in the purchasing process? The case of Tuscan wines 1-gen-2017 Faraoni, Monica; Pucci, Tommaso; Rabino, Samuel; Zanni, Lorenzo -
DOES CULTURE MATTER IN ONLINE FASHION PRODUCTS PURCHASE BEHAVIOR? EVIDENCES FROM A CROSS-CULTURAL ANALYSIS OF ALIBABA CUSTOMERS 1-gen-2019 Faraoni, Monica; Hu, Lala; Zollo, Lamberto; Rialti, Riccardo -
Willingness to Pay for a Regional Wine Brand 1-gen-2016 Pucci, Tommaso; Faraoni, Monica; Rabino, Samuel; Zanni, Lorenzo -